• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Rayben Denizcilik

Adres    : Katip Salih Sk. No:33 Koşuyolu/Kadıköy İSTANBUL

Tel        : 02163395355 

Web      : www.rayben.com.tr

 

 

36 Yanıt

  1. Telsiz Zabiti, 21 Şubat 2012 hakkında 10:05 am da söyledi:

    Verilen sözlerin tutulmamasından şikayet ettiğinizde pişkin pişkin konuşup telefonu yüzünüze kapatan bir Personel Müdürü ile muhattab olmamak, kendi paranızın dilencisi olmamak ve en önemlisi sinirden-üzüntüden kanser olmamak için “RAYBEN DENİZCİLİK”ten uzak durmanızda fayda var arkadaşlar. Allah gemiadamlarına, ailelerine ve yakınlarına sabır versin..

  2. Rayben denizcilik ve oba denizcilik ayni firmalardır 4 adet gemileri vardır biride raybenstar şu an ona personel arıyolar büyük ihtimalle.Arkadaşlar bu 2 firmaya sakın yaklaşmayın paranızı alamassınız ve uluckpt. nin de dediği gibi ya kanser ya da katil olursunuz.Ben bulaştım bilmiyodum halen 1 senedir 2500 tl paramı alamadım Allah a havele ettim.selametle

  3. ersagun dnz gitmeyiniz oda kalan maaşı vermiyor ben biryıldır alamiyorum durmadan gemileri arza yapıyor gidseniz çıkmadan paranızı alınız

  4. rayben oba denizclik fotrune shipping aman firmanın 200 metre yanına yaklaşmayın ararlarsa yüzüne kapyın telefonları eleman bulmaıyorlar zaten para avans hiç bir şey yok firmada çok üzülürsünüz aman arkadaşlar sakın

  5. — DİKKAT —
    OBA – DENİZCİLİK, RAYBEN DENİZCİLİK
    Aynı şirket olup 3 gemileri var. RIFKI NAIBOGLU-2, ERCAN NAIBOGLU ikisi Türk Bayraklı,
    RAYBEN STAR. yabancı bayraklı bu 3 geminin sahipleri 3 senedir hiç bir personele
    Para ödemeyip 1 Ay, 2 Ay, 3 Ay, 5 Ay çalıştırıp İnsanların ayrılmasını, Çekip Gitmesi
    Bunların işine yarıyor Sigortada ödemiyorlar Para da vermiyorlar. nasıl uyuyorlar, nasıl
    Rahat ediyorlar İnsanların hakkını yerlerken bilmiyorlarmı Cenabı Yaradan nediyor; “Kul
    Hakkı İle Gelme Karşıma” bunlarda Allah korkusu yok. Gemilerinin üçüde sakat ERCAN NAIBOGLU isimli
    Gemileri SÖRVEY’den geçti Sahte Saç Ölçüm Raporu ile geminin altındaki saçlar 06, 07, 08 mm fakat SORVEY’e
    Verilen Ölçüm Raporu sahte! çünkü gemide kaynakçılara verilen Sahte Ölçüm Raporu
    Sahte Saç Ölçüm Raporuna göre yapıldı gösterilip SÖRVEY’den geçirildi. SÖRVEY’in sahte rapordan haberi yok
    Hepsi sahte batıcak olan gemiyi gezdiriyorlar niyetleri arzuları geminin batması

    Geçmişte de RIFKI NAIBOGLU-1 2008 battığı gibi 2008 sonlarında dediğim gibi Allah bunlara sakat
    evlat sakat torun versinde görsünler hak yemenin ne olduğunu Allah belalarını versin.

    • rayben dnz

      bu yazıyı yazan arkadas asıl sende Allah korkusu yok 1 – 3 gemımızdekı çalışanlar bızı çok sevdıgı ıcınmı 3-4 yıldan berı çalışıyıor…ayrıca rıfkı naıboğlu 1 gemımız satıldı batmadı …

      • rayben dnz pişkin pişkin yazmışın bide 2009 dan beri 1550 dolar alacagım var 20 tane personel müdürü degiştirdiniz hala konusuyonuz gelen kacıyor benim param colugunuzun cocugunuzun kefen parası olsun zehir zıkkım olsun

      • Değerli arkadaşlar bende yaşadığım olayları şirketi ve kişileri rencide etmeden yazma gereği duydum.Anlatacağım olaylarda zerre kadar yalan dolan kişileri rencide edip kendimi haklı çıkarmak amacım varsa günahınız vebaliniz benim olsun,ahirette 2 eliniz 2 yakamda olsun.05,12 2013 tarihinde çağırdılar ve bu şirkete gittim bana yapılan haksızlığı unutmadığım gibi yapılan iyiliğide unutmadım.Daha önce çalıştığım uzak yol gemilerede gitmeye imkanım yoktu.Tüm evraklarım (sağlık,stcw ve liman çıkış vizem bitiryordu ) 5 ay biryerde kısa süreli çalışmam gerekiyordu,herkezin olduğu gibi benimde paraya ihtiyacım vardı.Sedef hnm şirketin maaşları ne zaman yatırıldığını gerçekten açık açık söyledi.Ama navlun alınırsa en geç birbuçuk ay içinde oda taksitle değil tam yatırıldığını ama.Bende ona inandım ve kontratı imzalarken kendi durumumu anlattım,sağolsun yol paramı verdi.Ve gemiye katıldıktan sonrada avans verebileceğini söyledi.06,12,2013 tarihinde huzurla gemiye katıldım.Ufak tefek sorunlar olsada gemiye kısa sürede uyum sağladım.Aynı gün beraber katıldığımız arkdşla uyumlu bir şekilde çalışıp ufak arızaları bizim işimiz olmasada yapıyorduk,çünkü yağ ve yakıt kaçakları idi bunlar zabite dediğimizde aman ellemeyin elimizde kalır boş verin diyordu.Bunlar sadece ufak tefek işler diğerlerini yazmak beni aşar ve haddim değil.Ve böylece 20 gün geçtikten sonra şirkete gidecek bir zabitle dilekçe gönderdim sedef hnma.Çünkü avans yatırılacaktı yatırılmamış.Belirli yerlere para yatırmam gerekiyordu özellikle son senesini okuyan çocuğumun yurt parasının yatması gerekiyordu.Allah razı olsun ondan 600 tl yerine 800 tl yatırmış.İlk aylığım dolmadan.Arkadaşlar gemi gerçekten çalışılacak bir gemi idi çalışanlar hakkını alsa,çalışan kişilerde aldığı paranın hakkını işini yaparak verse bu bnm düşüncem makina personeli olarak.Dertler bende 3.aya girerken başladı aralığın maaşını aldıkta ocak şubat nerde?ev sahibi kira bakkal alacak çocuk yurt parası istiyor peki ben ne istiyorum maaşımı alayım vercem.kısacası zabitim olan şahsa durumumu izah ettim,onun bana dediği verdiği cevap aynen şu,(benimde bilmem kaç bin tl alacağım var şirkete iletiyorum ) banada verilen cevap şu durumumuz ödemeye müsait değil işinize gelirse çalışın işinize gelmezse çıkın.Diyerek bnm amirim bana böyle cevap verdi,gelde delirme evdekiler para istiyor perişanız diye,moral sıfır bende vardiyam bitti kamarama geçtim yalan yok o moralle 1.2 duble içtim 8 saat istiratim vardı.Tlfonumu hep alacaklılar arıyordu en sonunda açtım arayan ev sahibi hamit bey kusura bakma bende sizden aldığım kira ile geçiniyorum 3 aydır kira alamıyorum sizden evimi boşaltın ltfn deyip tlfnu kapattı.Uyumak için duş almaya giderken salonda benim hakkımda ileri geri konuşmalarıda duyunca ve benim iyice moralim bozuldu.kıyamet kazasız belasız amirimin beni of etmesi ile kapandı.Ve benim adım alkoliğe çıktı.Şimdi sizlere ve şirkete soruyorum kim haklı?şimdi yetkili mk espektörüne soruyorum arızalı diye şirketten istenen yanlış ve üzerinde yazılı olan etiket numaraları okunmadan istenilen sonrada tekrar gelen(mator,pompa,valf ve parçalar ne yapılıyor yanlış gelenleri diyorum ya yeke dairesindeki storda yada mk dairesinde köşelerde paslanıp çürümeyi bekliyorlar.aldığı paranın hakkını verenlerde ya of ediliyor yada maaşları ödenmiyor.Sormak istediğiniz her soruya açığım,Eyer burda kişi veya kişileri karalamak veya rencide etmek amacı ile yazdıysam 4 çocuğumun üzerine yemin ederim ahirette 2 eliniz 2 yakamda olsun.vijdanen rahatım.Ben beddua etmeyecem ettiysemde önce allah katında ve sizlerin huzurunda o kişi veya kişilerden özür dilerim.Her müslüman gibi bende biliyorum ve inanıyorum beddua dönüp dolaşıp eden kişiye geliyor.Ve şuna çok iyi inanıyorumki rabbimin bir ayetinde şöyle yazıyor.Her neyle gelirsen gel kul hakkıyla gelme,hamd olsun rabbime üzerimde kul hakkı yok,kuldan alacağım var.
        Taktir sizlerin sağlıcakla kalın allaha emanet olun.

  6. OBA ve RAYBEN denizcilik aynı firmalardır. Simsardan bozma personel müdürleri vardır. İsmi Sedef. Kendisi ile medeni bir çerçevede görüşme yapabilmek mümkün değildir zira bir bayana yakıştırılamayacak bir üslubu vardır bu yüzden çabalamayınız. Şirketin çalışanlarının emeğinin karşılığı olan maaşlarını vermete güçlükler çıkartmak şirket politikalarıdır. Gemilerinde 25 gün çalıştım alacağım miktar 1000 tl bile etmiyorken onu bile ikiye bölüp ilk ödeme için tarih verdiler o tarihte de ödemeyi tabi ki yapmadılar halende yapmış değiller. Çanakkale’de iken Duty Free’den personel olarak para topladık sigara vs. alalım dedik. Duty Free bu gemiye bize olan borçlarından dolayı servis vermiyoruz dedi. Bu şirkette çalışmak konusunda bir karara varabilmeniz için daha anlatmama, yazmama gerek var mı bilemiyoum.

  7. Değerli dostlar; RAYBEN DENİZCİLİK VE OBA DENİZCİLİK bildiğiniz üzere aynı merkezli şirketlerdir. Bu iki şirketten mağdur olanlar benimle temas kursun ve 170’i arayarak aşağıdaki biçimde şikayette bulunsunlar.

    …. tarihinde bu firmaların …. gemisinde aylık …TL maaşla …. göreviyle çalışmaya başladım fakat … tarihinde kontrat bitimim beklenmeden iş akdim şirket tarafından tek taraflı olarak feshedilerek işten çıkartıldım veya düzensiz maaş ödemeleri hatta hiç ödememeleri sebebiyle vs. Dilekçe yazarak görevimden ayrıldım vs. Çalıştığım süre içinde ve sonrasında hesabıma yatan meblağ ile elden aldığım avanslar da dahil olmak üzere … TL aldım; bu meblağın 6aylık kontrat gereği 6maaş bedelinden düşülerek kalanın hesabıma yatırılmasını talep ediyorum; aylık sigortam geç başlatılmış ve erken sonlandırılmış olup bu husustan dolayı da şikayetçiyim. Hizmet Belgem, kontratım ve Ordinolarım elimdedir. Mağduriyetimin giderilmesi talebiyle şikayetçiyim. (bu hususlar için özellikle “şikayetçiyim” diye belirtmenizi istiyorlar) 170’i arayıp aynen bu şekilde okuyarak şikayetinizi yapın ve 15gün kadar bekleyin.

    Koskoca Firmanın sahibi Yaşar Naiboğlu’nun bana telefon açarak sen bizi kara listeye yazarak bizden para alabileceğini mi sanıyorsun istersen git Cumhurbaşkanı’na git köpek bizden bir bok alamazsın pislik herif, sana çok kötü şeyler yaptırırım vb. hakaretlerle beni tehdit etmesi ne büyük acizliktir; ne büyük utançtır! Ne varki bu tür davranışlarla beni hakkımı aramaktan vazgeçirmeyi ummak da çok tuhaf!

  8. İnsanlar paralarını alabilir miyim? ümidiyle geliyor 3-5 ay ödenmemiş paralarını bunlarda din, iman korkusu yok. 3-5 ay alçağını alamadığı gibi 1-2 ay içeri giriyor mecburen ayrılıyor ama para mara yok gemiye ilk girdiğin zaman 1-2 gün sonra 300-500 tl çıkarıyor sonra görüp görmüşlüğün o bunlarda Allah nedir, allah inancı yok ne diye şirkette kapı şifreyle açılıyor dışarda bodyguard bekliyor içeriye bildiriyor içerside istediklerini alıyorlar içeri ama içeriye girmek mümkün değil kapı hep şifreli çünkü g.. korkusu var, öldürülme korkusu var benim bildiğim 500 kişinin alacağı var kimi mahkemelerde sırada kimi de alırım diye bekliyor alamazsın kardeşim geç unut geçenlerde alacaklı birinin avukatıyla ile toplantı yaptılar verilmiş olan mahkeme kararı paraları ödemeye uğraşıyoruz onları ödeyelim sizinkinede sıra gelicek diye bildiri yaptılar. Kimlerin alacağı yok ki… 20 milyar 10 milyar alacakları olanlar var 40 milyar alacağı olan biliyorum verdikleri senetlerde ödenmiyor senet falan almayın buraya çalışmaya gitmeyin giderseniz alamazsınız ama astsubay başçavuş arkadaşlar gidiyor.

  9. Ben Oba Denizciliğe ait Rıfkı Naiboğlu isimli gemilerinde çalıştım 5 ay çalıştım hala paramı alamadım istiyorum vermiyorlar öğrendimki benim gibi 100’lerce insan var hep Sedef Sedef diyoruz ama esas paranın musluğu Yaşar Ağa’da o musluğu açmayınca para mara ödemiyorlar Sedef napsın o da orda çalışan birisi her babanın hakkıdır evladının mürvetini görmek amma her babanın hakkıdır evine ekmek götürmek 2-3 sene önce kızına düğün yaptı 1 milyon dolara bu para personelin parasıyla oldu çünkü personele para ödemiyorlar.

  10. Emre Tanyıldız
    Oba Denizciliğe ait ERCAN NAIBOGLU gemilerinde çalıştım 16-10-2012 de İzmir’de gemiye katıldım 01-11-2012 tarihinde Kartal’da ayrıldım Kumanya yok para yok kimsede gitmesin Allah Kahretsin

  11. Özgür Taşalan
    16-10-2012 tarihinde Nemrut limanında gemiye katıldım 01-11-2012 Kartal’da ayrıldım para yok kumanya yok Allah onları kahretsin para istiyorum vermiyorlar.
    Onlara gidenin aklına şaşayım Oba Denizciliğe gitmeyin para mara ödemiyorlar 15 günlük çalışmışlığım var hala paramı alamadım bi 50 lira aldım gemiden ayrılırken oda zarzor

    • iyi gunler
      bu yazıyı yazmak ıcın haklısmısınız ıyıce dusunun

      • Ulan şerefsizler çoluğunuzdan çocuğunuzdan çıksın bu milletin hakkı sadece o Yaşar denen sahtekardan da değil şirket diye oluşturulmuş o çukurda onlara hizmet edenden de çıksın

  12. Cuma Gürbüz 1. Zabit
    15-05-2012 Ambarla limanında gemiye katıldım 21-05-2012 tarihinde Kartal’da ayrıldım Sedef para ödemiyorlar 5 günlük paramı vermediler tavsiyem bunların gemilerine gitmeyin

    • 5 gun için hangı fırma ödeme yapar benı magdur edın işi bılmeyın sonrada bu yazıyı yazın tşk… tekrardan

      • dinsizin hakkından imansız gelir allahtan dileğim o imansızla en kısa zamanda karşılaşıp daha fazla insanın canını yakmamanız bu şartlarda iş bilen adam o gemilere sahip çıkar mı sanıyosun adamlar gemiyi kesip satmadıklarına dua et

  13. DOĞANAY KARTAL GV. LOSTROMOSU
    ERCAN NAIBOGLU isimli gemilerine 09-03-2012 tarihinde katıldım ayrılış tarihim 24-07-2012 3.5 aydır paramı alamadım ödemiyorlar benim gibi 100’lerce insan mahkemeye vermiş
    uğraşıyorlar tavsiyem kimse Oba Denizciliğe gitmesin 3.5 aylık maaşımı alamadım Allah belalarını versin.

    • ayıp… gercekten ayıp nasıl hıc ödeme almadınız mı sız…

      • Ulan yüzünüz de kızarmıyor dimi dalga geçer gibi ayıp yazıyorsun karakter yoksunu seni… O adam üç kuruş para kazanmak için Deniz’de hayatından yiyor tabi altınız kuru Şeref yoksunları

  14. ”Denizcinin Dostu yazıyor”
    Arkadaşlar RAYBEN ve OBA Denizcilik
    Bu 2 firmaya (ikiside aynı şirket) sakın gitmeyin.
    Bilmeden gidenler de telefon ile
    alo 170 hattını arasınlar.
    tanıdığım 3 kişinin toplam da 60 bin TL alacağı birikti. ikiside mahkemeye başvurdu.

  15. Merhaba.ben yağci iş ariyorum turk şirketlerde çaliştirdim kimyasal tanker ve kuru yük gemide. rusce turkce ingilizce konuşuyorum. benim numerasi +995 568 81 92 37

    • s…r git kendi ülkene,pislik herifler buvatana kazanırken cephede bizimkiler kanlarını döksün ama kaymak yemeye gelince siz ortak olun ve hatta biz madur olalım,yazık bizlere buduruma düşürenlere,yazık bize madur edenlere,hiç utanmazmısıznız be yöneticiler ben bir yıldır iş bulamıyorum,sizin bu yavşaklara kapılara açmanızdan dolayı,sendikalar size sesleniyorum aidat gelince 350 tl ödemelisiniz diye arıyorsunuz hani bizim hakkımız,evimize ekmek götüremez olduk,bu yöneticilere sesimizi duyurun görevinizi yapın artık en azından bu gürcülerden vergi alınsın,dedemin kemikleri sızlıyor ayıptır be yahu…

    • Rayben ve Oba Denizcilikte Allah korkusu yok bunların, ölücekleri zaman çok yorgan parçalar Yaşar Naiboğlu, Sedef Allah bu dünyada güldürmesin onları öte dünyada zaten yatacak yerleri yok. Bunlar Allah, Din, İman nedir bilmiyor 2000 kişinin alacağı var bunlarda Oba ve Rayben Denizcilikte ama bu keriz millet yinede gidiyor nah alırsınız paranızı hee mahkemeye verirseniz alırsınız uzun vadeli, taksit taksit.

  16. Sedef karısı personel arıyormuş dolandırmaya sakın gitmeyin bunların gemilerine çalıştırıp para vermiyorlar insanlara allahtanda korkmuyorlar haramzadeler utanmadan birde personel arıyorlar utanıcak surat yüz yokki allah belalarını versin çalıştırıpda paralarını ödemedikleri insanlardan bin beter olsunlar adi yaratıklar.

  17. arkadaşlar şubat ayına kadar çalışmam gerekiyor mutlaka..belgem eksik ( goc)…yorumlarınızı okudum fakat geç de olsa para vermiyorlar mı ? mutlaka çlşmam gerekiyor..bana önereceğiniz başka şirketler var mı ?

  18. allah belanızı vermesin bildigibi yapsın piç diyenler gün gelir bir hiçten piç olurlar daha beter olucaksınız ellerim hep üzerinizde

  19. MAAS ODEMESI YAPMAYAN

    BIR FIRMADIR YAKLASMAYINIZ

  20. fıter arıyolar aman aman sakın ayak basmayın kurus vermezler kendınle mucadele edersın strese gırersın denızı domuzu o hurdayı adam edecem dıye ugrasırsın edersınde ama PARA ALAMAZSIN telefona cıkmazlar anlıcan YALANLA DOLANLA avunursun 40gunluk maasını alamayan ben gıbı sabah aksam beddua okursun

  21. sayın meslektaslarım g-u/g, reis,ve 2.kaptn arıyorlar gıden 1 ayda havlu atıyo.kevgıre donmus ıptıdaı kapaklarla bogustugunuz yetmıyormus gıbı paranızıda unutun.ALAMAZSINIZ

  22. Ben rayben denizcilik te çaliş madim ama bunlar yapilanlar turk denizciye buyuk halksizliktir

  23. Bunlar dolandırıcı rifki naiboglu 2 gemisi suan yunanistanda tutuklu calisanlar maaslarini.alamiyolar aileleride calisanlarida perisan. Firma ya ulasilamiyor hergun bir suru yalan dolan. Ben esim.adina yaziyorum bunu hala oradalar heryere sikayet ettim ama.henuz donus olmadi .lutfen hakkini alabilen varsa ordan nasil kirtulcaklar bilen varsa ulassin.

  24. Bunlar dolandırıcı rifki naiboglu 2 gemisi suan yunanistanda tutuklu calisanlar maaslarini.alamiyolar aileleride calisanlarida perisan. Firma ya ulasilamiyor hergun bir suru yalan dolan. Ben esim.adina yaziyorum bunu hala oradalar heryere sikayet ettim ama.henuz donus olmadi .lutfen hakkini alabilen varsa ordan nasil kirtulcaklar bilen varsa ulassin. Lutfen

Bir Cevap Yazın

