• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Orsa Tanker Isletmecilik Ve Denizcilik San Ve Tic Ltd Sti

Addres : Firuzaga Mah Bogazkesen Cad Feritbey Is Hani No:116/2 Tophane Istanbul

Tel        : 0 212 249 99 94

web      :

 

8 Yanıt

  1. 2008 yılından 1100 usd alacağım var hala alamadım.benim gibi onlarca insan var adım gibi biliyorum kesınlıkle gıdılmemesı gereken firmalarda top 1 de

    • Yorumun hakaret içeren kısımları çıkarılmıştır.

    • ali rıza bozkurt..!!! önüne gelen siteye yere asılsız suçlamalar yazıyorsun, orsanın bir kuruş kimseye borcu yok..varsa alacağın git mahkemeye, gitmez isen seni biz vereceğiz mahkemeye, yeter artık..kpt.murat yenilmez

  2. senindemi alacağın var orsadan.

  3. 2001 den 2006 ya kadar çalıştım orda çok iyi bir firmaydı 2001 de maşlar 300 dolara düşmüşken biz 800 dlr alıyorduk.

  4. Merb guverte stajeriyim gemiye cikmaya hazirim 05467963334 okan

  5. Aşçı başıyım tanker de çalışmak istiyorum 05382766893

Bir Cevap Yazın

