• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Liva Denizcilik

ADDRESS: YALI MAH. FEVZI CAKMAK CAD. NO:10/A 34844 MALTEPE ISTANBUL TURKEY

PHONES  : +90 216 383 49 39  PBX FAX : +90 216 370 72 12   MOBILE : +90 533 429 60 41

WEM        : www.livamaritime.com

 

Bir Yanıt

  1. Merhaba ben Güverte Losromosuyum iş arıyorum bütün evraklarim tmm Türk bayraklı gemilerinizde çalışmak istiyorum daha önce tayfun bayraktar gemisinde 4 kontrat çalıştım sonra t.o denizcilikte çalıştım şuanda hazırım tel 05393946796

Bir Cevap Yazın

