• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Palmali Denizcilik

Adres       : Ebulula Cad. Maya Siteleri No:1 L Bloklar Akatlar/İstanbul

Tel            : 0 212 350 09 00

E-mail    : palmali@palmali.com

Web        : www.palmali.com

 

3 Yanıt

  1. gemiciyim calismak istiyorum!
    gemilerde calisdim!
    0079251567825

  2. salam. men ALTAY matros-matarist her iki senetde calişmişam 17-il deniz tecrübem var bütün sənədlərim qaydasindadi işləməy üçün türkiyə gəldim türk simsari tərəfindən aldadildim iş arayiram beni isləmək üçün gemilərinizə alsaniz sevinirəm hal-hazirda istanbuldayam TEL 05394401769.ÖNCEDEN TEŞEKKÜRÜMÜ BİLDİREM

  3. Ben usta hemici gemilerinizde çalışmayı istiyorum 05386193580

Bir Cevap Yazın

