• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Boduroğlu Denizcilik

Adres    : CEVİZLİK MAH.İSKELE CAD.N.42 D.3 BAKIRKÖY

Tel         : (212)582-81-83

Web      : bulunamadı

 

10 Yanıt

  1. 2 senedir alamadığım maaşlarım için mahkemem devam ediyor. Uzak durmanızı tavsiye ederim.

  2. B.kaptan ben mahkemeye vermedim adamlar beni gemiye atti sonra gemıye cebimden para harcadım süvarinin parası yoktu bırakın aylığımı almayı cebimden harcadığım dolar ve yol paralarıda benden cıktı benden söylemesi birde paramı isteyınce küfür tehdit.

  3. Arkadaşlar benim yazmak istediğim bir konu var..Zaten Kara listede ama tekrar yazmak istiyorum.Boduroğlu denizcilik var.Bir tek gemisi var Bodyer isminde.Hiç bir arkadaşımın bu firmaya giderek mağdur olmasını istemem.Ben bu firmada makina enspektörü olarak çalıştım.daha önce de Gemiyi ilk aldıklarında ben bu firmada çalıştım.Gemi uzun bir süre hollanda da DNV sörveyden bağlıydı.Bu gemiyi Hollanda da DNV sörveyden Geçirdik.Gemiyi imkansızlıklar içerisinde Türkiyeye getirdik.O zaman dahi maaşlarımız tam olarak yatmıyordu.Geminin Türkiyeye gelmesinde büyük emeklerim büyük alın terim olmuştur.O zamandab kalan ( yaklaşık 2.5 – 3 sene öncesinden ) ekstra ücretlerim vardı.onları alamamıştım.
    Gectiğimiz ekim ayında da armatörle ortak bir tanıdıgımız başmühendisimizin vefatı konusunu konuşurken Geminin kartalda olduğunu , gemide birkaç pistonda segman kırıkları oldugunu ve de 2-3 pistonun segmanlarının değişmesi gerektiğini, servsilerinde yüksek ücret istediğini 3-5 sana verelim de şu işi yapalım demesi üzerine gemilerine gittim.Ancak Şirketten gemiye giderken makina enspektörü olarak atandığım konusunda yazı verdi.yazının orjinali hala elimdedir.Bende iyi niyetle gemilerine çıktım.Gemide 3 tane pistonda segman kırıkları dediği olayları yazayım.
    1.makina altı silindirli man B&w 6 silindiridn pistonlarında da bir tek sağlam segman yok.segmanlar oyle bir dağılmış ki parça parça… kartalda hepsini tek tek çekip segman yeniledik.
    2.Baca kazanı sempantinlerinden bir tanesi patlak oldugu için ana makina egzot manifoldu egzot çıkışlaarına kadar su dolu.
    3.emergency jeneratörün alternatörü yanık.
    4.Kazan da sorun var kazan yanmıyor.
    5.seperatörler darmadağın.. çalışır durumda bir tek seperatör yok.
    6.steam devreleri her biri bir yerlerden patlak.Kazanı faaliyete geçiriyorsunuz steam tutamıyorsunuz.
    bunlar önemli olan bir kaç konu.. bu konular üzerinde 1.5 ay kadar makina ekibi ile
    ( başmühendis- 2 nci mühendis olmadan ) gemiyi toparladık.gemiyi yine başmühendis 2 nci mühendis olmadan kartaldan kaldırarak kumkapıya getirdik.Kumkapıda da yine bir çok sorun tespit ettik.onları da hallettik ve de gemiye yük bulundu.
    Gemi nijeryaya gidecek diye gemi kadrosunun da isteği ile gemide kaldım.Makina enspektörü olarak çalışıyordum ancak tek gemi olduğu için gemideki arkadaşların da isteği üzerine gemiyle nijeryaya gitmek için gemide kaldım.
    gemi Yunanistan girit adasındaki yakıt istasyonun orada yakıt almak üzere demir attıktan sonra bir daha makina çalışmadı.Sebebi de Pitch kontrol ünitesinin dağılmasıydı.Yunanistsan girit adasında yakıt istasyonunun önünde demirde 3 ayı geçkin bir süre kötü hava şartlarında kaldık.Bu arada maaşlar her zamanki gibi ödenmemeye başladı.Bahane hazır.gemiye masraf yaptık gemi çalışırsa ödeyecez.
    yunanistan giritte de 1 defa daha segman değişimi yaptık man servisinin isteiğ üzerine.. tüm yakıt pompalarını sökerek dışarıya recandadion a gönderdik.. tüm enjektörleri çekerek dışarıya gönderdik.makinayı tekrar topladık..Man servisini raporları doğrultusunda herşeyi yaptık.Gece demedik gündüz demedik çalıştık.yılbaşı gecesi dahi makina ile uğraşıyorduk.makina yine olmadı.Bu sefer MAN servisinin raporu doğrultusunda 5 tane yeni layner geldi.hani para yoktu ya.. iş geminin masraflarına gelince para var ama personele gelince yok.. tekrar tüm pistonlar ve de laynerler alındı.yerlerine yeni laynerler çakıldı.yeni segmanlaar donatıldı.
    kısacası makinayı 3-4 defa piston ve de layner değişim yaptık.geceleri 3-4 saat uyku ile çalıştık..Egzost valflerinin tek tek overhollu yapıldı.( çıkma parçaları adam etmeye çalıştık.)
    Bazı arkadaşlarımız defalarca yunanistan girit adasında ayrılmak üzere dilekçe verdiler.şirket çekmedi..En sonunda arıza bulunmasına rağmen başmühendis dahil 8 personel ITF aracılığı ile gemiden ayrıldı.Bizlerde gemi çekilerek izmir aliağa limanında getirildi.armatör Aliağa limanında herkesn maaşlarını yatacagını bildirdi.
    Sonuç ne biliyormusunuz ; OCAK – ŞUBAT – VE DE MART AYLARINA AİT MAAŞLARIMIZ HALA İÇERİDE.Bunun yanında Ekstra ücretleri hala içeride..Bütün Personel bankalarla icralık oldu.İçeride o kadar alacakları olmasına karşın bazıları evine kömür alacak para – eşleri evlerine ekmek alamayacak kadar parasız kaldılar.
    Şu anda hala alacaklar içeride.Ben ki o kadar emeğim geçmesine rağmen benim dahi hala paramı vermediler.Ben Armatörün kendisine telefon açtığımda telefonlarıma cevab vermiyordu.bende mesajla o paranın ve de verdiğim emeklerin kendisine haram olsun diyerek mesaj attım.
    Armatör sizinle konuşurken gerçekten delikanlı , meert , sözünün eri sanırsınız. O kadar inandırıcı konuşurlar ki hayır diyemezsiniz.Hatta haline acırsınız elinizden gelenin fazlasını yaparsınız …ama ben acık acık yazıyorum..Boduroğlu denizciliğin armatörü tam bir yalancıdır.Hiç bir sözüne kanmayın.. deger verilecek birisi değildir..Personelinin maaşlarını ödemeyen , personelin alınterini hiçe sayan , personelini hiç bir şekilde düşünmeyen birisidir.Ben Kendisine verdiğim emeklerin ve de alacaklarımın hiç birisini HELAL etmiyorum.Onun yüzünden bankalarla icralık oldum , eşimle ayrılma pozisyonuna bile geldim..O kadar mağdur oldum ki bunu anlatmam imkansız… Bu Yüzden tüm arkadaşlarımı uyarıyorum..BODUROĞLU firmasına sakın gitmeyin..Armatör ata Bodur vardır.Sadece allah 1 dediğine inanın..Onun haricinde konuştuğu hiç bir şeye inanmayın.Maaş alamazsınız.Sigortanız kara sigortasından yatar..Siz Siz olun.Boduroğlundan uzak durun derim……Özellikle yeni gemiciler veya yeni zabitler… Bu yazdıklarım hakkında şüphesi olan varsa arayabilir..veya armatör gerçekten delikanlıysa buradan da olsa bana cevab verebilir..yapılan tüm işlerin yapılan herşeyin rapor ve de fotoğrafları bende var…
    denizde çalışan hiç bir arkadaşımın Boduroğlu denizciliğe giderek mağdur olmasını istemediğimden bunları yazdım.karar sizin.. herkese selamlar…seyirdeki arkadaşlara da allah selamet versin pruvanız neta olsun……

  4. Boduroğlu ( Bodyer gemisi olan ) uzak durun arkadaşlar..maaşlarınızı alamazsınız..aileniz mağdur olur…Ben makina enspektörü olarak gemilerinde çalıştım.Ocak Şubat ve mart aylarına ait maaşlarım hala alamadım..Armatörü ismail ata bodur.Bir tek allah ! dediğine inanın gerisi tüm konuştukları yalandır..Delikanlı mert konuşur adam sanırsınız.. ama sadece 1 tek allah 1 dediğine inanın ve de uzak durun… selametle…

    • Kardeşim sen neden bahsediyorsun aynı adam 3 senedir oturduğu yazlığın aidatını türlü yalan ve bahanelerle vermiyor, demek ki şerefsizlik böyle bişey…

      • Yazlıklarda otururlar , lüks yerlerde yemeklerini yerler..Marlboro içerler kalite giyinirler.. delikanlı gib konuşurlar , sözler verirler.. dışarıdan görende adam zanneder..aslında beş para etmez kişilermiş.. ben hala alacaklarımı alamadım.. allaha havale ettim onları.. Kul hakkı ile ölecekler.. birde dinden imandan bahsederler..sorduğunda hepsi hacı hocadır..Hepsi palavra , tüm sürdükleri yaşantılar personele ödemedikleri paralarladır.. zaten piyasasa da bu şekilde tanınırlar.. Personele alacaklarını , alınterlerini ödemeyerek yazlıklarda yaşayanlar için tek bir sözüm var… ” El s … ile gerdeğe girmektir ” bunların işi.. o kadar delikanlıysan ilk önce benim paramı ver… alacagı olan pesonelinin maaşlarını ver.. amma nerde o delikanlılık.. bunlara etek giydirip dolşatıracaksın etek…her S… olan erkek değil işte.. bunu da burada canlı olarak gördük..
        Ama allah hiç bir şeyi yanlarına bırakmaz.. allah büyüktür.. en kıymetlisinden çıkarsın inşaallah..benim alın terimi , hakkımı yiyenden , vermeyenden allah en kıymetlisi kimi ise ondan kat be kat çıkarsın.. başka da bir şey demiyorum..

  5. DEMEK Kİ BU BODUR OÇ.

Bir Cevap Yazın

