• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Aleria Denizcilik

Adres            :İCADİYE CD. NO:70/3 KUZGUNCUK İSTANBUL – TURKİYE

Tel                 : (+90) 216 343 9090  Fax: (+90) 216 343 5959

e-mail           : info@aleriashipping.com

web               : www.aleriashipping.com

 

3 Yanıt

  1. merhaba ben samet ıstanbulda ıkamet edıyorum kagıdım gemıcı ıs arıyorum numaram 0538 323 25 76 saygılaar

  2. Merhabalar.Fatih ALACA. Elektronik zabiti gemi cüzdanına sahibim.Tanker ve kimyasal belgelerim de var.askerliğimi gemide elektrikçi olarak yaptım. kendime güvenim tam. 0538 670 0366

  3. Merhabalarbeka kiadze usta gemiciyim iş ariyiorum turkçe rusçe biraz inglisçe de var çok turk gemiside çalişdiyim çok serdumen yapdiyim ihtiyiağci olursa ara biliyirsiniz cep tel numerasi 05464344876 Teşetkur ederim

Bir Cevap Yazın

