• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Yıltur Uluslararası Deniz Nakliyat Turizm ve Tic Ltd Şti

ADRES       : Büyükdere Cad 1. Kısım Subay Evleri 24. Blok K.2 D.3 Esentepe – Şişli – İstanbul

TELEFON : 0212 275 1916   FAKS0212 275 1918

WEB          :

 

12 Yanıt

  1. çok dikkat edilmesi gereken firma maş ödemesi yapmazlar kesinlikle gitmeyin asla para alamassınız

  2. hassiktir derim ben yıllardır çalışma yapıyorum 1 kuruşum kalmadı bu firmada kendinde hata vardır senin

    • Para alamazsın hasiktir diyen arkadaş sen bi siktir git ibnelik yapma. Sahtekarın tekidir. Turgut tuncel denen adam. Halen alacağım 2800 TL var 2010 yılından beri. Piçler.

      • yılturda bende çalıştım gidinde görün 15günde bir adam degişiyor’ demekki adamların durmamasının bir sebebi var..

  3. zaga bu gün bile yaptım işlerini yine verdiler paramı kendinde ara kabahati turgutta kisenin bir kuruşunda gözü olmaz fazlasını verir yine kimsenin parasına ihtiyacı yok hele sen gibilerin hiç yokyanlış yapmışındır yarı yolda bırakmışındır

  4. zaga bu gün bile yaptım işlerini yine verdiler paramı kendinde ara kabahati turgutta kimsenin bir kuruşunda gözü olmaz fazlasını verir yine kimsenin parasına ihtiyacı yok hele sen gibilerin hiç yok yanlış yapmışındır yarı yolda bırakmışındır

  5. huseyın turgutun koegımısın sen yavsak senı ben de calıstım 3 ay 1 maas aldım sen kıme atar yapıyosun mılletın aklına gırıyon

  6. hüseyin kardeş her halde firma elamanısın benim babam bunların tınaztepe s gemisinde çalıştı maaşını vermediler bunlar emek hırsızı ama bu dunyanın ahireti de var kul hakkı adamın burnundan fitil fitil gelir kan kusarsınız kan…

  7. 1 kuruşun kalmaz diyene sözüm; hakkımız olan paranın 1 kuruşunu bile alamıyoruz. Kesinlikle çalışmayın biz yandık siz yanmayın

  8. bu tınaztepe s gemisinde bende çalıştım paramı alamadım bunların uçan kuşa borcu var ama son model arabalara binmesini biliyor bunları allaha havale ediyom

  9. Arkadaşlar bu adamlar hırsızdır. Son model arabaya binerler milletin maaşını ödemezler. Firma en son çanakkale taraflarında görülmüştür. Uzak durun bu firmadan.

  10. bende çalıstım benimde param kaldı bende bimere şikayet lettim bekliyorum parami aldım dıyen vatantas kendi adamları yon bir pezevenk olsaydı şirket adı degıştirmezlerdi turkut tuncel

Bir Cevap Yazın

