• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

V.Ships Ship Management

Adres  : Ataturk Mah. Sedef Cad. Atasehir Residence A-Blok No:2 Atasehir 34758 – Istanbul – Turkey

Tel       : +90-216-456 50 30  Fax: +90-216-456 60 47

web    : www.vships.com

 

3 Yanıt

  1. fiter olarak iş bakıyorum 0532 650 33 37

  2. merhaba ben Sulkhan Sirabidze,usta gemici Gurcistandaim dogum tarih 18.07.1979 sizin gemilerde chalihmak istiorum arz ederim tercume 2002 den beri gemilerde chalihiorum.son sirketi derpina denizcilik 2konrtat chalihtim gemi satildi evdim arz ederim sizin hirketin arkadahina aldik benim butun evraklari hazir ve chalihmak icin hazirim. benim cep telepon numara +995 557 47 05 37.

  3. Usta gemiciyim arkas dnz kiran dnz karahasan dnz kevser dnz konrad attim ingilizcem iyi dumen tutmayı kaynak yapmayi yani bi usta gemici nin bilmesi gereken den fazlasini biliyorum sizinle calismak istiyorum ALI YÜREK 0507 432 68 72

Bir Cevap Yazın

