• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Trans Atlantic Denizcilik

Adres  : Kaptanlar cad. No:28 34810 Kavacik Istanbul

Tel       : +90 216 680 47 47 / 48   Fax: +90 216 680 47 49

E-Mail:  info@transatlanticmaritime.com

Web    : www.transatlanticmaritime.com

 

 

 

3 Yanıt

  1. slm ben sakin pelit aşcı kadımla iş arıyom tanker sertifikamda var tecrübeliyim denizde tşklr

  2. kamarotum 18 yasındayım ıs arıyorum

  3. selam ben azeri usta gemici kaynakda yapiyorum tecrubeliyim tel +994554738762

Bir Cevap Yazın

