• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Server Denizcilik Taşımacılık ve Tic. Ltd. Şti

Adres      : Güzelyalı Mah. Bağdat Cad. No:54 Kat: 2 Daire :2  34903 Pendik – Istanbul (Güzelyalı Tren İstasyonu yanı)

Tel           :+90 216 494 63 00 -01  Fax :+90 216 494 63 02

web         : www.servershipping.com

 

15 Yanıt

  1. paranızı alamazsınız hasta olursunuz maaşınızı keserler Fati diye hasta biri var hırsızın teki ne kanun tanıyor ne hukuk Allah bildiği gibi yapsın

    • server denizcilik saglam bir firmadır yanlış yorumdur işinize geldigi gibi karalamanın anlamı yok orda kimsenin parası kalmaz 5-10 arasıda hesaba paranız düşer yanlış bir yorum

      • Men Rauf kaptan, server denizcilikde chalishdim ve chok memnunum yene de imkan bulursam orda chalishirim

  2. bayram kaptan denilen şahıs,gemide görevini yapmayarak verilen emirleri yerine getirmemiştir.seyir vardiyasını terk ederek gemiyi ve çalışanları riske atmıştır.ahlaki olarak gemide çalışmaya uygun biri değildir.kendisi ile ilgili detaylı referans almak isteyenler server denizciliğe ulaşabilir.hakkında yazılmış kpt raporu isteyenler ile paylaşılabilir.konu şahsın kendi avukatı dahi şirketimizin haklılıgını kabul ederek,davadan vazgeçmiştir.
    şirketimizin denizcilik piyasasında dürüstlüğü ve sağlamlığı bilinmekte ve takdir edilmektedir.

  3. BAHSİ GEÇEN MÜVEKKİLİNİZ BAYRAM ALİ KİREN 02,11,2009-31,12,2009 TARİHLERİ ARASINDA HORİZON DENİZCİLİĞE AİT BİZE AİT OLMAYAN KİRALAŞ OLDUĞUMUZ GRACE S İSİMLİ GEMİDE İKİNCİ KAPTAN OLARAK GÖREV ALDIĞI SÜRE ZARFINDA GÖREV VE SORUMLULUKLARINI YERİNE GETİRMEYEREK GEMİNİN CAN VE MAL EMNİYETİNİ TEHLİKEYE ATTIĞI EK DEKİ KAPTAN RAPORUN DA BELİRTİLMİŞTİR.

    MÜVEKKİLİNİZ BAYRAM ALİ KİREN 01,12,2009 TARİHİNDE RAHATSIZLANMIŞ UYGUN OLAN İLK LİMANDA DA 08,12,2009 TARİHİNDE TEDAVİ İÇİN CASTELLON DA HASTANEYE SEVK EDİLMİŞ TEDAVİSİ YAPILMIŞ VE GEMİDE ÇALIŞMASINI ENGELLEYECEK CİDDİ BİR DURUM OLMADIĞI KANITLANMIŞTIR. HASTANE MASRAFLARI İLGİLİ ŞİRKET (HORIZON SHIPPING ) TARAFINDAN KARŞILANMIŞTIR .

    MÜVEKKİLİNİZİN GEMİDEN AYRILIŞ DURUMUNA GELİNCE TARAFLAR ARASINDA YAPILAN HİZMET AKDİ SÖZLEŞMESİNİN MADDE 6 -SÖZLEŞME KOŞULLARI VE SÜRESİ d BENDİNDE GEÇEN SÖZLEŞME KURALLARINA GÖRE KONTRATI DOLMADAN AYRILMAK İSTEYEN GEMİ PERSONELİ TÜM YOL , OTEL VE SAĞLIK MASRAFLARINI KARŞILŞAMAKLA YÜKÜMLÜDÜR.

    İLGİLİ KANUN MADDELERİNE İSTİNADEN MÜVEKKİLİNİZ YAPILAN MASRAFLARIN HESAPLAMALARINDA İLGİLİ ŞİRKETE 273 USD BORÇLU DURUMDADIR VE ALACAK HAK İDDA EDEMEZ.

    SAYGILARIMLA

    SERVER DENİZCİLİK 2010

    • server denizcilik ciddi ve kimsenin hakkını hukukunu gasp edicek bir firma degildir kimseninde alıcagı kalmaz saglam firmadır şu bilinmelidirki denizcilik mesleginde bir terim vardır deniz seni brakmadan sen denizi brakmalısın yukardaki örnekte oldugu gibi bu meslegi yapamiyacaksan acizleşmemek gerek sonlandırmak gerek sonlandırmassan böyle sonuçlara katlanmalsın böyle internette anca ego tatmin edersiniz s.a

      • Hastanede benle birliktemi yattın 16 yaşımdan beri denizdeyim bana işimi sen mi öğreteceksin ben bu fati nin Densa DEmet adlı tankerindede calıştım hala ondada 3 ayda paramın 3 de birini bölük pörcük aldım siz neye istinaden onları savunuyorsunuz belli siz ne kazancınız varda böyle şeyler yazıp fakir bir denizciyi tanımadan yerden yere vuruyorsunuz hala hastane belgelerim ellerinde avukat kimmiş yalan yanlış konuşuyorlar benim gibi binlerce insan var onların tehdit leri bana vız gelir zaten deniz hayatını bitiricem sakın benden bahsetme diye benim telefonumdan tehdit ettiler beni cok büyük bir firma derin bir firma kimsenin eli nerede belli değil kaptanın agı osman kabadayı googelel a yazın bakın karşınıza kim cıkıyor ondan sonra günaha girin arkadaşlar bu gün bana yarın sana Allah sizin gibi korkak ve yalakaları bildiği gibi yapsın

    • Hangi davadan vazgeçti hangi kaptan adam panama ehliyetli Adı Osman Kabada yı kendi kendine yazıp çizmiş kendisi imzalamış dava devam ediyor dava düşsün sgk gelicek oraya Çalışma bakanlığı gelicek oraya ben emeğimi size yedirmem kardeşim günah zaten hastasın daha fazla günaha girme gemicinin hakkı bir gün cıkar biz denizciler yetim sayılırız .

    • Arkadaşım beni hasta hasta 30 gün çalıştırdın sonra beni ispanyada elime 100 euro verip acentaya bıraktın hava alanında 2 gün ac susuz yattım aç karnıma yeşilköye zor geldim ben sadece 2000 dolar maaşımı istiyorum ben ev sahibi değilim kiracıyım beni gemiye gönderirken yağlıya yakara gönderdin sonra niye sözünüzde durmuyorsunuz.hakkımın peşini bu dünyada da öteki dünyadada bırakmayacağım benim durumumu bilmeden yorumluyup günaha giren yalancı yorumcularada öyle ah ediyorumki imşallah onlarında başına böyle kişiler bela acarda beni o zaman anlarlar.

    • Avukatın adı Nurettin Carkacı nereden cıkardın kendisine sordum hayır öyle birşey yok sadece bana mektup yazmışlar dava zaman aşımı olmadan haciz işlemini başlatalım dedi siz nasıl bir yalancısınız yahu avukatı da yalan larınıza alet ediyorsunuz.

  4. server denizcilikte bende çalıştım iki kontrat bitirdim ve en son hiç inmeden on beş ay çalıştım o şirkette faki bey olduğu sürece söylediklerine ihtimal bile veremiyorum hakkımızı sonuna kadar verdiler adama bir gün sormuşlar en çok kimden korkarsın allahtan korkmayandan korkarım o her şeyi yapar çünki inanç yok. ama faki bey de allah korkusu var namaz niyaz bilir bu adam hak hukuk yemez banada yalaka diyeceksen artık denizi bıraktım….saygılar faki bey .abdurrahman toprak.

  5. ben giorgi tedoradze gürcü.2007 den bu akadar turk şerketlerde çalişiorom yağci olarak.ama şu unda 3 rd evraklar çektim.bişe olursa yağci olarak gidebilirim.ben istanbuldeim.benim numerasi 0534 267 04 19.teşekuler ederiz

  6. Server de 2011 den 2013 e kadar Süvari olarak çalıştım.Ne benim ,ne de personelin 1$ ının kaldığına şahit oldum.İftira atacağınıza,ehliyetinizin gerektiği görevleri yerine getirin

  7. selamlar ben usta gemiciyim iş arıyorum türk personel ile çalıştım türkçem var birazda ingilizcem var meslegimde tecrübeliyim serdümenligimde saglamdır yardımcı olursanız sevinirim saygılar tel..00995558607996 veya 05393905428

Bir Cevap Yazın

