• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

KALE DENİZ TAŞIMACILIĞI SANAYİ VE TİCARET LTD.ŞTİ.

Adres  : BARBAROS MAH. IHLAMUR SOK. NO.1 K.8 D.66 AĞAOĞLU MY PRESTİGE ATASEHIR ISTANBUL

Tel        : 0216-6883514  Faks: 0216-6883517

e-mail :    kaleshipping@kaleshipping.com

web      :  www.kaleshipping.com

 

3 Yanıt

  1. Merhaba adım ilyas baş usta gemiciyim evraklarim hazır hemen gemiye çıkabiliriz tel 05372869553

  2. meraba:adım hüseyin tarhan gemici yeterlilik kağdım ve tanker kimyasal yeni belirlenmiş güvenlik sertifikalarım 2022 süreli pasaportum ve 2019 süreli liman cüzdanım var seyir ve vardiyam yok uzun yıllar türk kara sularında profesyonel olarak balıkcılık yaptım denizlere aşikar bir denizciyim halat ve sapan örmesini bilirim Allah selamet versin: 0544 560 75 75

  3. meraba ben ıraklı tsetskhladze yagjımm ısh arıorum 6 senelık teıjubesı var hef turq gemılarda chalıshtım turqche rusch bıraz ınglızje bılıorum .son ıkısene maqına lostromolık yafıtm .yagjı ıqtıajı olursa bunumaraıa araın.00995557675960.teshekuredeım.tanker sertıpıkalarda var

Bir Cevap Yazın

