• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Hisar Denizcilik

Adres: Altunizade, Kısıklı Cad. No: 29/3 Himmet İş Merkezi 34662 Üsküdar – İstanbul / TÜRKİYE
Telefon: +90 216 474 34 46 (Pbx)
Faks: +90 216 474 34 34
E-posta

web

info@bcship.com

www.hisarshipping.com

6 Yanıt

  1. Maaşları düzenli olarak zamanında yatıran bir firmadır

  2. maaş konusunda sıkıntı yasayan arkadaslar hıcbır endıse olmadan bu fırmaya gıdebılırler.

  3. çiçek tersanesinde güvenliğim bögle taşören firma görmedim işcilerini magdur etmez gününde parasını öder saglam ve güvenilir şimdiye kadar gördügüm ve konuştugum personelleri dua edip duruyor gözümüzlede şahit oluyoruz

  4. Merhabalar marmara adasında yaşıyorum 3000 kw makine zabiti yeterliliğim var denizden anlarım iş tecrübem var çalışmayı çok seviyorum iş arıyorum teşekkür ederim 05379643197

  5. ben yagcıym tur yolda calıstım 3 ay kadar evraklarım tam iş arıyorum pasaportum da var 0532 168 34 11

  6. acil iş arıyorum aşçıyım 05373847295 manisa

Bir Cevap Yazın

