• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Beyaz Denizcilik

Adres     : Halk Cad. No:4 K:4 D:8 Üsküdar Merkez, Üsküdar

Telefon : +90 216 5325663

web      : Bulunamadı.

 

5 Yanıt

  1. vaja mjavanadze merhabalar ben usta gemiciym is ariyorum istambuldaiym rusce turkce konisiyorum biraz inglisce de biliyrimdumen tutma biliyrim cok serdumen yiaptiym iyhtiagci olursa ara bilirsiyniz tel nom 05393905428 tesetkur ederim

  2. selam ben vaja mjavanadze usta gemiciym is ariyorum cok turk gemiside calisdiym rusce turkce biraz inglisce konisiyorum cok serdumen yapdiym lazim olursa ulasabilirsiniz tel numerasine 00995555563661 tesetkkur ederim

  3. merhaba ben Sulkhan Sirabidze,usta gemici Gurcistandaim dogum tarih 18.07.1979 sizin gemilerde chalihmak istiorum arz ederim tercume 2002 den beri gemilerde chalihiorum.son sirketi derpina denizcilik 2konrtat chalihtim gemi satildi evdim arz ederim sizin hirketin arkadahina aldik benim butun evraklari hazir ve chalihmak icin hazirim. benim cep telepon numara +995 557 47 05 37

  4. merhaba ben akaki gorgoshadze..usta gemicilik yafiorum 2009 beri..son sirket cem denizcilik..butun evraklar hazirim ve sizin gemilerde calichmak stiorum…benim cep telefon numaram +995557114022.tesekurederim

  5. Merhabalarbeka kiadze usta gemiciyim iş ariyiorum turkçe rusçe biraz inglisçe de var çok turk gemiside çalişdiyim çok serdumen yapdiyim ihtiyiağci olursa ara biliyirsiniz cep tel numerasi 05464344876 Teşetkur ederim

Bir Cevap Yazın

