• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

ATLAS GRUP DENİZCİLİK VE TİC. LTD. ŞTİ.

Adres    :GÜZELYALI MAH. SAHİLYOLU CAD. YAKUT SOK. NO:14 PENDİK/İSTANBUL

Tel         :+90 216 494 33 00     Faks :+90 216 494 33 11

E-mail : info@atlasgroup.com.tr

Web    : www.atlasgroup.com.tr

 

 

 

4 Yanıt

  1. iyi günler.yeni yılda başarılar ve sağlık diliyorum.usta gemiciyim.yeni evlendim. tüm evraklarım hazır.tanker ve kimyasal sertifikalarımda var.yeni çıkan farkındalık sertifikalarımda var.acil önümüzdeki hafta içine kadar 1000 veya 1100 dolar a işe ihtiyacım var çok borca girdik.o yüzden dolar olarak çalışmam gerekiyor.valizim hazır her an gelecek telefonla işe çıkmaya hazırım.telefon numaralarım:05367065207/05448560209 çok teşekkür ediyorum.

  2. merhaba ben jeneri 28 yashinda yagci turqche iyi biliorum. +995 558 276969

  3. ben usta gemici daimi polat 7 yıldır gemilerde çalışıyorum inandılar denizcilikte çalıştım 13 ay akmarda 7+1 konrat attım denizsanda 6+1 genç denizcilikte 3 ay çalıştım güçlü denizcilikte 3 ay kaşif denizcilikte 8 ay çalıştım bayraklarda 3 ay çalıştım az çalıştıgım yerlerde kendi istegimle ayrıldım aylevi sorunlardan dolayı ayrıldım sizden bana cevap yazmanızı ulaşmanı dilerim saygılarımla telefon numaram 0539 287 54 85 teşekürler ederim

  4. Merhabalar ben aşçı başı Aslan Altan TANKER VE KIMYASAL SERTFIKALARIMDA VARDIR CALISMAK ICIN HAZIRIM ÇALIŞTIĞIM BUTUN FİRMALARDAN REFERANS VEREBİLİRİM ÇALIŞMA TERCİHİM TAM KONTRATTIR. GEMİLERDE HAMUR İŞLERİ DAHİL OLMAK ÜZERE HER TÜRLÜ YEMEKLERİ YAPIYORUM BU KONUDA BİLGİ ALMAK İÇİN ÇALIŞTIĞIM FİRMALARDAN REFERANS VEREBİLİRİM UYGUN GORULURSE SIRKETINIZIN BÜNYESİNDE CALISMAK ISTİYORUM 0507 221 0013 saygilarimla.

Bir Cevap Yazın

