• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

VBG HOLDİNG

Adres    : Ankara Asfaltt, 15 Evler Halk Sokak, No:56/6, Sıddıklar İş Merkezi 34742 Kozyatağı – İstanbul – Turkey

Tel         :+90 216 363 23 54 pbx  Fax  :+90 216 360 27 83

E-mail  : info@vbgholding.com

Web      : www.vbgholding.com

 

 

4 Yanıt

  1. Öncelikle yazınız için teşekkür eder çalışmalarınızda başarılar dileriz.

  2. fiter olarak iş bakıyorum 0532 650 33 37

  3. merhaba.. ben Sulkhan Sirabidze,usta gemici Gurcistandaim dogum tarih 18.07.1979 sizin gemilerde chalihmak istiorum arz ederim tercume 2002 den beri gemilerde chalihiorum.son sirketi derpina denizcilik 2konrtat chalihtim gemi satildi evdim arz ederim sizin hirketin arkadahina aldik benim butun evraklari hazir ve chalihmak icin hazirim. benim cep telepon numara +995 557 47 05 37

  4. aşçibaşi tanker kuruyuk

Bir Cevap Yazın

