• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Bayraktar Denizcilik

Address    : Sadıkoglu Plaza-5 K:3 D:83 Hasanpasa 34722 Istanbul / Turkey

Tel             : +90 (216) 348 83 22   Fax  :+90 (216) 347 92 50

E-mail      : bayraktar@bayraktar.net

Web          : www.bayraktar.net

 

 

18 Yanıt

  1. calıştım lanet bi firma paramı calışma bakanlıgı yoluyla zor aldım çalışırken paranı yatırıyolar gemiden ayrırın ca seni kıvrandırıyolar benden söylemesi.

  2. bayraktarda;gemiden indiniz mi kalan paranızı alamazsınız,ekstraları ödemezler,kumanyası yetersiz,personel umurlarında bile değil..

  3. merhaba ben samet ıstanbulda ıkamet edıyorum kagıdım gemıcı ıs arıyorum numaram 0538 323 25 76 saygılaar

  4. bayraktarda 9 ay çalıştım ama son maaşımı alamadım gemiden ayrılalı 4 ay oldu ben bildiklerimi gördiklerimi cektiğim fotoları burda paylaşırsam adım gibi eminim milyon dolar zarar edeceklerinden YAKIT diyorum gerisini arif bey anlar……….devamı gelecek bu hafta param yatmazsa.

  5. evet arkadaşlar bende msc oggarda çalıştım maaşımı doğru düzgün alamadım kumanya hepten yoktu bide o yetmiyomuş gibi reis tarafından bıçaklandım hiç bir şekilde personole değer yok can güvenliği yok aklı olanların asla ve asla iş müracatında bulunmasın yazdıklarımın hepsi doğrudur yakında mahkemeye vericem saygılar lütfen aç kalın ama asla ve asla tenezzül etmeyin bu şirkete

  6. ARKADAŞLAR BEN ECE NUR BAYRAKTARDA ÇALIŞTIM İLK REİSİYDİM KOREDEN SIFIR TESLİM ALDIM BEN ŞİKAYETCİ DEYİLİM PARAMI PULUMU FAZLASI İLE ALDIM SİZ YANLIŞ YAPIYOSUNUZ BENİ YANLIŞ ANLAMAYIN FAKAT BAKIN BUNLARIN YAKLAŞIK 30 GEMİSİ VAR PERSONEL ESKİ REİSLER EN AZ 10 YILLIK KOVSAN GİTMEZ BEDAVA BİLE ÇALIŞIR KAPTANLAR EMEKLİ ESGER YANİ ASKER HANGİ KAPTANIN KUMANYA DÖVİZ GİDERİ AZ İSE ONA GÖRE PUAN ALIP ONA GÖRE KOLTUGU SAGLAMLAŞIYO YANİ KUMANYAYI ŞİRKET DEYİL KAPTAN KISIYO DEDİMKİ 30 GEMİSİ VAR SİZ NİYE EN FAZLA 10 KİŞİ ŞİKAYETÇİSİNİZ 300 olmalıydı biz baktık para yok kumanya yok bindik 2. tepesine extralarımızı 2. ALLAH RAZI OLSUN ÇARTIR PARTIR PARASINDAN CEBİNDEN VERDİ ÇALIŞIRKEN EVVELA BİRBİRİNİZE SAHİP ÇIKIN SONRA EYERKİ DÜRÜRST İSE REİSLE birbirinizi satmadan haraket edin unutmayın siz ona tabi iseniz reis size dürüst davranır adı lazım deyil bir firmadan ben en son paramı alamadıgım da şirketi bastım 12 kişi idik nakit kıslarımız dahil aldık ha 1 sene iş bulamadık fakat alnımız ak BAŞIMIZ DİK DENİZCİNİN KANUNU HUKUKU YOK KANUNDA ARMATÖR HUKUKTA MAHKEMEYE GİT SAVCI HAKİM DENİZ HUKUKUNU BİLMİYOR BİLİR KİŞİ İSTİYOR ODA ARMATÖR YADA ŞİRKETTE ÇALIŞAN EXPEKTÖR KİMİ KİME ŞİKAYET EDECEN

    • Arkadasim sen yanlis anlama ama bur sirket calisani 100 tl sine bile göz diken insanlar daha neyi savunuyon bukadar adam madur daha söze gerek varmi

  7. arkadaşlar bni zabit olarak çağırıyorlar bu yazılanları duydum biraz soğudum ya bukadar adı bır fırmamı bu bayraktar

  8. BENİDE USTA GEMİCİ OLARAK ÇAĞIRIYORLAR BİLETİMİ ALDIM GİDİYORUM AMA İKİ ARADA BİR DEREDE KALDIM

  9. arkadaşlar ben de ece nur bayraktarda çalıştım. ayrılalı bir ay oldu hala son aylıkla ikramiyemi alamadım. bana tekrar gemiye katıl ödiyelim diyorlar.

  10. evet bende 9 ay çalıştım gemiden indim 1 ay sonra bütün paramı yatırdılar hiçbir sıkıntı yaratmadılar.çalıştıgım tarıh 2015 mart 2015 kasım da indim

  11. adam gibi çalışın adam gibide paraları yatırıyorlar.benim butün haklarımı yatırdılar.

  12. merhaba ben de gemi icin bütün belgelerim hazır asci olrak cıkardım ılgılenen olursa lutfen arasin 05300416016adem

Bir Cevap Yazın

