• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Akar Denizcilik

Adres     : KISIKLI MAHALLESİ ALEMDAĞ CADDESİ NO:19 ÇAMLICA ÜSKÜDAR ISTANBUL

Tel         : +90 216 505 25 00  +90 216 505 25 06

mail      : info@akarshipping.com

web      : www.akarshipping.com

 

27 Yanıt

  1. gözün kapalı git,

  2. Denizcilik lisesi mezunuyum .stajyer vardiya zabiti ehliyetim var . yaşım 18

  3. Merhaba.
    Ben Mersin’den Fırat KESKİN.Güverteciyim.Kimyasal ve Petrol kartım dahil tüm evraklarım hazırdır.Vardiyem yoktur.Çalışmak istiyorum.
    0 507 231 91 97

  4. kuşadasından cafer daha önce gemi tecrübem var şirketnzde çalışmak beni onurlandırır gemici belgem vardiye tutmam var tüm evraklarım eksiksiz 29 yaşındayım 05397844323

  5. merhaba ben samet ıstanbulda ıkamet edıyorum kagıdım gemıcı ıs arıyorum numaram 0538 323 25 76 saygılaar

  6. merhaba ben şenol gemici olarak işe başlamak istiyorum evraklarım hazır 05397231974-05434720962

  7. ben serkandogan 2008 den buyana kımyasalcıyım usta gemıcıyım manul gemılerde calıştım otamasyun gemıdede calısıyorum

  8. benserkan manuel tankerde kontrat atım 6 +6 otamasyun tankerde 7+1 manuyelgemıde 3+1 sırket dıyer gemısıne cektı orda calısıtım kontratım bıttı 05434535407 den ulasabılırsınız

  9. ben tarık yagcıyım bekarım izmirde kalıyorum iş arıyorum evraklarım hepsi hazır gemilerde çalışmak istiyorum tel 05414929613

  10. ben usta gemici muzaffer gemide çalışa bilmek için bütün evraklarım hazır 15 seneden beri usta gemici olarak çalışmaktayım en son çıktığım gemi akbaşoğlu şirketi’dir. kimyasal tanker tanıtım sertifikam mevcuttur telefon nom: 0 537 917 50 50

  11. BEN AHMET TAYMAN 8AYDI ÇALIŞTIM TERSANEDE BİLE MAAŞ FUL YATTI KUMANYADA SIKINTI YOK ŞİRKETTEN MEMNUNUM AKAR ŞİRKETİ 1NU MARA

    • Elektrik zabiti konteyner de maaş ne kadar dı

    • akar gruba ben bugün başvuru yaptım kamarot olarak.ilk çıkmama ragmen kabul ettiler beni biraz bilgi verirmisin şirket hakkında .personel müdürüyle görüştüm dediği şu normalde ilk çıkanları almıoruz ama sen güven verdin denicez ve galiba gemi 3000 lik hurda ya ayrılcakmış pakistan hindistana götürülecek dönüşte uçaklaymış.bana biraz bilgi verirmisin tşk ederim

  12. birinci zabit ehliyetine sahibim goç ehliyetim var yat kaptanıyım üçüncü veya ikinci zabit olarak kimyasallar da dahil tüm gemilerinizde uzun yıllar disiplinli bir şekilde çalışabilirim arz ederim
    tel:0533 242 42 06
    cüzdan no:s00090520

  13. merhaba adım fikri fıterım ışarıyorum evralarımtamam hemen cıkarım tel 0536 423 88 84

  14. merhabalar ben gülseren arat aşçıyım tüm evraklarım hazır çalışmak istiyorum…tel:0535 544 33 52

  15. 13-senedir-gemilerde-aşçılık-yaptım-ekimde-çalışmak-istiyorum-gülseren-arat

  16. merhabalar elk.zabitiyim tercihen yabancı bay.gemide çalışmak istiyorum selamlar 0546 860 3860

  17. Benim Adım İsmail Ergin güverte lostromasıyım emekliyim yabancı gemilerde tanker ve yük gemilerinde çalışmak istiyorum telefon numaram:05325639612

  18. Merhabalar.Fatih ALACA. Elektronik zabiti gemi cüzdanım var.askerliğimi gemide elektrikçi olarak yaptım. kendime güvenim tam. 0538 670 0366

  19. Denızci arkadaşlar dikkatınıze sunuyorum Ben Elk. zbt. Sefer .Nuri KUL D.B.Denız naklıyattan emeklıyım çalıştığım gemıler tanker dokme yuk roro konteyner yanı sadec goz tankerıne çalışmadım 9.5 yil bandırma ambarlı arası tramola fırmasında çalıştım fırmadan ayrılışım karadenız holdıng ın elektrık uretımı yapan orhanbey gemısıne sedef tersanesıne katıldım tek elk zbt bendım arafe günu yolculuk başladı gemı derken barç romokor çekerek 7 gün sonra lubnandaydık yanaştık henuz pılentın 100/30 yapılmıştı sozleşmede bır ay sonra uretıme geçılmesı gerekırmış gecemızı günumuze katarak fesfut yemeklerle kapısı olmaya kamaralarda yatarak sıcak suyu olmayan bır durum sabah 7 ış başı akşam 01 bazanda ılerde ışlemlerımı yaparken personel müduru çok başarılı elaman larla çalışacağımı soylemıştı gelen elk.zbt daha okuldan yenı mezun olmuş çocuklar netse bu zorluklar ıçınde uretıme başladık 154000 volt elektrık verıyoruz şehıre bu meslek taşlarımla gecem günduzum bırbırıne karıştı tam vardıya uzere çalışmaya başladık aşçımız geldı derken sıcak suyumuz bırazcık rahatladıkkı ağabıyımın vefatu uzerıne ızıne geldık acımı yaşarken sozleşmemın dolduğunu ıkıncı sozleşmeyı yapmayacaklarını şırketın yonetımının aldığı kuçulme kararın tarafıma bıldırdıler gemıde yonetım pılen menejır adı altında baş. mühendıs ne derse o yat demeden oturamasın bıle askerde bıle boyle bır zulum yok lubnanda ıkı gemıvar başlarındada alkolık orhan dıye bılınen bırı var sakın gıdeyım demeyın ben katıl olmadıysem ALLAHIMIN Sevgısı ve yaradanın huzuruna katıl olarak çıkamayacağım dan dır tum denızcı arkadaşlarımın dıkkatıne .Sefer Nuri KUL Saygı ve sevgılerımle.

  20. cihan gebedek evraklarım hazır sizden iş istiyorum ve bekliyorum

  21. selam ben u gemiciyim tüm evraklarım hazır sizden iş istiyorum değerledirirseniz sevinirim saygılarımla

  22. benim isim. merab katamadze
    benim pozisyonu oiler usta makinist
    Ben bir denizci senin şirkette çalışıyorum Ben gemide çalışıyoruz 9 yıl Ben işimi anlamak Ben meslek duyuyorum Belgeler Sertifikalar var bena saglam Ben Türkçe, Rusça, İngilizce biliyor benim numara +995591446844 ve +995558588699 Gürcistan Batum.
    my name. meraba
    my position oiler master machinist
    I work in a sailor on board your company for 9 years I’ve been working my job I have to understand I am Documents Certificates profession bane saglam I Turkish, Russian, English knows my number +995591446844 and +995558588699 Georgia Batumi

  23. Salam. Ben azeriyim. Elektrik zabitiyim. Butun evraklarim var. Is ariyorum. Numaram +994556445594

  24. merhaba ben Sulkhan Sirabidze,usta gemici Gurcistandaim dogum tarih 18.07.1979 sizin gemilerde chalihmak istiorum arz ederim tercume 2002 den beri gemilerde chalihiorum.son sirketi derpina denizcilik 2konrtat chalihtim gemi satildi evdim arz ederim sizin hirketin arkadahina aldik benim butun evraklari hazir ve chalihmak icin hazirim. benim cep telepon numara +995 557 47 05 37.

  25. merhaba ben akaki gorgoshadze..usta gemicilik yafiorum 2009 beri..son sirket cem denizcilik..butun evraklar hazirim ve sizin gemilerde calichmak stiorum…benim cep telefon numaram +995557114022.tesekurederim

Bir Cevap Yazın

