• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Horizon Shipping

Adres        : İçerenköy Mah. Eski Üsküdar Cad. Partaş Center. Kat: 15 Posta Kodu:34752 Ataşehir / İstanbul

Tel             : + 90 216 577 70 00  Faks: + 90 216 577 70 15

Mail:        : horizon@horizonships.com

Web         : www.horizonships.com

 

 

4 Yanıt

  1. Merabalar sayın yetkili:Adım hüseyin tarhan:Tanker,kimyasal ve yeni belirleniş olan güvenlik sertifikalarım tam olup gemici yeterlilik cüzdanımla iş aramaktayım vardiya ve seyirim yok uzun yıllar türk kara sularında profesyonel olarak balıkcılık yapıyorum 2019 süreli liman cüzdanım ve 2022 süreli pasaportum var Allahselamet versin 0544 560 75 75

  2. yeterlilik ahçibaşi.belgelerim hazir hemen işe gidebilirim.açik pozisyonunuz varsa telefonla ulaşmanizi rica ediyorüm. tel.+905073987456

  3. Merhaba
    Ben güverte stajyeriyim 3 ay yılmarda h can gemisinde calıştım annemin vefatı üzerine gemiden indim vardiya tutmam var gemici olarak görev verilirse çalışmak istiyorum stajımı gemici olarak yapmak istiyorum . Hemen göreve hazırım 0542 792 6240

  4. merhaba. ben Sulkhan Sirabidze,usta gemici Gurcistandaim dogum tarih 18.07.1979 sizin gemilerde chalihmak istiorum arz ederim tercume 2002 den beri gemilerde chalihiorum.son sirketi derpina denizcilik 2konrtat chalihtim gemi satildi evdim arz ederim sizin hirketin arkadahina aldik benim butun evraklari hazir ve chalihmak icin hazirim. benim cep telepon numara +995 557 47 05 37.

Bir Cevap Yazın

