• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Efemay Denizcilik

ADRES     : Taşköprü Cad. Pınar Apt. No:28/2 Acıbadem,Kadıköy / Istanbul

Telefon      : 0216 345 35 60  Fax: 0216 330 22 91

e-mail       : info@efemayshipping.com

Crew ops : crew@efemayshipping.com

web          : www.efemayshipping.com

 

9 Yanıt

  1. selam ben vaja mjavanadze usta gemiciym is ariyorum cok turk gemiside calisdiym rusce turkce biraz inglisce konisiyorum cok serdumen yapdiym lazim olursa ulasabilirsiniz tel numerasine 00995555563661 tesetkkur ederim

  2. Merhabalar usta gemiciyim iş ariyiorum turkçe rusçe biraz inglisçe de var çok turk gemiside çalişdiyim çok serdumen yapdiyim ihtiyiağci olursa ara biliyirsiniz cep tel numerasine 00995555563661 Teşetkur ederim

  3. Yalçın YILMAZ : Yağcıyım.Tüm belge ve sertifikalarım hazır.5 senelik tecrübem var..Otomasyon tecrübem var. İlgilenirseniz 05386699880.
    Giresunda oturuyorum.

  4. ELEKTRİK ZABİTİ YETERLİLİĞİM GEMİADAMI CÜZDANIM VE PASAPORTUMUN GEÇERLİLİK SON TARİHİ KASIM 2016 DIR. TECRÜBEM VAR.BELGELERİM: GÜVENLİKLE İLGİLİ TANITIM BELGESİ,GÜVENLİK FARKINDALIK BELGESİ,BELİRLENMİŞ GÜVENLİK GÖREVLERİ EĞİTİMİ BELGESİ,DENİZDE KİŞİSEL CAN KURTARMA TEKNİKLERİ EĞİTİM BELGESİ,YANGIN ÖNLEME VE YANGINLA MÜCADELE EĞİTİM BELGESİ,TEMEL İLK YARDIM EĞİTİM BELGESİ,PERSONEL EĞİTİMİ VE SOSYAL SORUMLULUK EĞİTİMİ BELGESİ,KİMYASAL TANKER TANITIM BELGESİ,SIVILAŞTIRILMIŞ GAZ TANKERİ EĞİTİM BELGESİ,PETROL TANKERİ TANITIM BELGESİ,RO-RO YOLCU GEMİLERİ GEMİADAMLARI BELGESİ,YOLCU GEMİSİNDE(RO-RO DIŞINDAKİ) ÇALIŞMA YETERLİLİĞİ BELGESİ. GEMİADAMLARI SAGLIK YOKLAMA BELGESİ SARI HUMMA AŞIM VAR. İŞ ARIYORUM.SAYGILARIMLA HAKAN BOZKURT TEL: 0544 840 45 11

  5. yağcı fiterim amerikan vizem var uygun şirketlerle çalışmak istiyorum 05323363880

  6. GV LOSTROMOSUYUM(POMPACI REİS) 12 YILDIR TANKERCİYİM TÜM EVRAKLARIM HAZIR.0538 812 1022 EMİN ERDEM SAYGILAR

  7. slm sakin pelit aşcı kadımla iş arıyom tanker sertifikamda var tecrübemde var
    tşklr 5355889717

  8. salam ben ALTAYusta gemici-yagici her iki mesleyde calişdim 17-il deniz tecrübem var tüm ehliyetlerim qaydasindadi iş ücün müraciet edirem TEL 05394401769 ALTAY önceden teşekkür edirem

  9. Merheba ben Zabit Tahirov uzag yol Kaptan Calisdim su anda bosdayim.kontakt tel 05346788675 /05349624644 mail address :sabit.tahir@mail.ru
    Tesekkur ederim

Bir Cevap Yazın

