• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

AYANOĞLU DENİZCİLİK

Adres : İsmail Hakkı sk. Pehlivan İşhanı No.: 7 Kat.: 4 Yıldızbakkal Acıbadem Kadıköy / İstanbul Türkiye
WEB       :   www.ayanoglu.com
Telefon : +90 216 345 34 43 -+90 216 345 34 44 –

+90 216 345 34 43

3 Yanıt

  1. Adım Ersin merhaba iyi günler komarot um iş arıyorum hiç gemiye cikmadim turizimde yatlarda çalıstim bütün evraklarım hazır tanker kuruyuk ve roro yolcu belgelerim var güvenlik ve hijyen hepsi hazır numaram 05373683106 hosca saglıcakla kalın

  2. VASAT BİR FİRMA TAVSİYE ETMEM

  3. merhaba ben beka kiadze..usta gemicilik yafiorum 2004..son sirket cem denizcilik..butun evraklar hazirim ve sizin gemilerde calichmak stiorum…benim cep telefon numaram 05464344876.tesekurederim

Bir Cevap Yazın

