• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Arkas Denizcilik ve Nakliyat A.Ş

ADRES  : Kasap Sokak Arkas Binasi No: 2/8 Esentepe 34394 Istanbul

TEL       :  Tel:(90 212) 318 00 00

WEB     : www.arkas.com.tr

4 Yanıt

  1. birinci zabit ehliyetine sahibim goç ehliyetim var yat kaptanıyım üçüncü veya ikinci zabit olarak kimyasallar da dahil tüm gemilerinizde uzun yıllar disiplinli bir şekilde çalışabilirim arz ederim
    tel:0533 242 42 06
    cüzdan no:s00090520

  2. Merhabalar.Fatih ALACA. Elektronik zabiti gemi cüzdanına sahibim.Tanker ve kimyasal belgelerim de var.askerliğimi gemide elektrikçi olarak yaptım. kendime güvenim tam. 0538 670 0366

  3. fiter olarak iş bakıyorum 0532 650 33 37

  4. merhaba ben Sulkhan Sirabidze,usta gemici Gurcistandaim dogum tarih 18.07.1979 sizin gemilerde chalihmak istiorum arz ederim tercume 2002 den beri gemilerde chalihiorum.son sirketi derpina denizcilik 2konrtat chalihtim gemi satildi evdim arz ederim sizin hirketin arkadahina aldik benim butun evraklari hazir ve chalihmak icin hazirim. benim cep telepon numara +995 557 47 05 37

Bir Cevap Yazın

