• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

Zodiac Maritime Agencies Ltd (Ozra Istanbul)

Adres    : Ozra Is Merkezi Omer Avni Mah Kabatas Setustu Inebolu Sokak, No. 41 34427 Beyoglu – Istanbul

Tel        : 0090 212 251 22 01

e-mail  : general@ozra.com.tr

İlgili     : Captain Irfan Gonce

web      : www.zodiac-maritime.com

 

7 Yanıt

  1. gemici is arıyorum 0507 843 2425

  2. Merhaba.
    Ben Mersin’den Fırat KESKİN.Güverteciyim.Kimyasal ve Petrol kartım dahil tüm evraklarım hazırdır.Vardiyem yoktur.Çalışmak istiyorum.
    0 507 231 91 97

  3. fiter olarak iş bakıyorum 0532 650 33 37

  4. ben mk los toromosuyum sizde calışmak istiyorum yağcı olarak görev yaparım tanker ve bütün sertifakalarım hazır iyi derecede ingilizce almanca biliyorum ilgilenirseniz memnun olurum tel 0544 425 02 82

  5. Merhaba ben 15 yillik kamorot tecrubem var yutdisisertifika ve pasoportum hazirdir yeterli derecede ingilizcem vardir saygilariniza arz ederim cep no 05376581378

  6. Merhaba cemal bey ve irfan gonce
    Yahudi usaklari

  7. Merhaba cemal bey nasil siniz bakalim eski hafizaniz yerindemi
    Taniya bilecek misiniz

Bir Cevap Yazın

