• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

ESA Denizcilik ve Turizm San Tic Ltd Şti

ADRES   : Evliya Çelebi Mah Rauf Orbay Cad 2. Yasemin Sk N:5 Kat:3 Tuzla İstanbul

TEL         : 0216-446 6960 – 474 4443   FAKS : 0216-446 2015

WEB       : www.esaship.com

 

 

 

7 Yanıt

  1. gemide çalışmak için ne gerekiyor ve ne kadar zaman alıyor lütfen bana bilgi verirmisiniz

  2. iyi günler.yeni yılda başarılar ve sağlık diliyorum.usta gemiciyim.yeni evlendim. tüm evraklarım hazır.tanker ve kimyasal sertifikalarımda var.yeni çıkan farkındalık sertifikalarımda var.acil önümüzdeki hafta içine kadar 1000 veya 1100 dolar a işe ihtiyacım var çok borca girdik.o yüzden dolar olarak çalışmam gerekiyor.valizim hazır her an gelecek telefonla işe çıkmaya hazırım.telefon numaralarım:05367065207/05448560209 çok teşekkür ediyorum.

  3. butun evraklarım hazır cok acıl işe ıhtıyacım var numaram 0534 2118608

  4. selam ben vaja mjavanadze usta gemiciym is ariyorum cok turk gemiside calisdiym rusce turkce biraz inglisce konisiyorum cok serdumen yapdiym lazim olursa ulasabilirsiniz tel numerasine 00995555563661 tesetkkur ederim

  5. Yalçın YILMAZ : Yağcıyım.Tüm belge ve sertifikalarım hazır.5 senelik tecrübem var..Otomasyon tecrübem var. İlgilenirseniz 05386699880.
    Giresunda oturuyorum.

  6. ELEKTRİK ZABİTİ YETERLİLİĞİM GEMİADAMI CÜZDANIM VE PASAPORTUMUN GEÇERLİLİK SON TARİHİ KASIM 2016 DIR. TECRÜBEM VAR.BELGELERİM: GÜVENLİKLE İLGİLİ TANITIM BELGESİ,GÜVENLİK FARKINDALIK BELGESİ,BELİRLENMİŞ GÜVENLİK GÖREVLERİ EĞİTİMİ BELGESİ,DENİZDE KİŞİSEL CAN KURTARMA TEKNİKLERİ EĞİTİM BELGESİ,YANGIN ÖNLEME VE YANGINLA MÜCADELE EĞİTİM BELGESİ,TEMEL İLK YARDIM EĞİTİM BELGESİ,PERSONEL EĞİTİMİ VE SOSYAL SORUMLULUK EĞİTİMİ BELGESİ,KİMYASAL TANKER TANITIM BELGESİ,SIVILAŞTIRILMIŞ GAZ TANKERİ EĞİTİM BELGESİ,PETROL TANKERİ TANITIM BELGESİ,RO-RO YOLCU GEMİLERİ GEMİADAMLARI BELGESİ,YOLCU GEMİSİNDE(RO-RO DIŞINDAKİ) ÇALIŞMA YETERLİLİĞİ BELGESİ. GEMİADAMLARI SAGLIK YOKLAMA BELGESİ SARI HUMMA AŞIM VAR. İŞ ARIYORUM.SAYGILARIMLA HAKAN BOZKURT TEL: 0544 840 45 11

  7. selamlar ben yasin gişi yağcıyım tüm evraklarım hazır tercübeliyım 05387782229

Bir Cevap Yazın

