• Firma İsmini Seçin

  • En iyi 5 firma

TANITIM

HOŞ GELDİN DENİZCİ

Bu site , gemilerde çalışan veya çalışmak isteyen tüm denizcilerin   Türkiye’de bulunan denizcilik şirketleri hakkında bilgi edinebilmesi için hazırlanmıştır.

Firma bilgileri; adres, telefon no, e-mail adresi ve web adresi ile beraber  alt kısımında  yorumlar yer alacak şekilde düzenlenmiştir.

Hakkında bilgi edinmek istediğiniz firmayı sayfanın sol tarafında bulunan “ARAMA ÇUBUĞUNDA” aratarak veya “KATEGORİ” menüsünden seçerek bulabilirsiniz.

İlgili firma hakkında görüşlerinizi bildirmek  ,yapılan yorumları görmek  veya bu firmayı derecelendirmek  (“Rate this” yanındaki yıldızlarla) için, her Firma Bilgisi’nin en altında bulunan “YORUM” sekmesine tıklayınız.

Yapılacak yorumlarda objektif davranılması, firmalar hakkında ihtiyacımız olan “DOĞRU BİLGİ” ye ulaşabilmemiz için önemlidir.Unutmayalım, burada amacımız firmaları kötülemek değil onlar hakkında güvenilir ve doğru bilgi edinebilmektir.

Denizleriniz sakin,pruvanız neta olsun.

134 Yanıt

  1. 3000kw makıne zabıtıyım iş arıyorum tum evraklarım hazır 05435139633 tesekurlerr

  2. 750kw makina zabitiyim ben da iş arıyorum.ama yabanci ben gürcü.0536 267 04 19 teşekkür ederim

  3. 750kw den fazla

  4. slm evlilige doru adim atmak istiyorum kendime ciddi durust bir iliski ariyorum bilgisayar benim olmadigi icin size numarami brakiyorum sizde benim gibiyseniz bu benim numaram 0030 698 328 67 22

  5. Merhabalar usta gemiciyim iş ariyiorum turkçe rusçe biraz inglisçe de var çok turk gemiside çalişdiyim çok serdumen yapdiyim ihtiyiağci olursa ara biliyirsiniz cep tel numerasine 00995555563661 Teşetkur ederim

  6. yeni gemiciyim iş arıyorum .05426080381

  7. Slm Arkadaşlar Matafora denizcilik hakkında iyi kötü bilgisi olan varsa iş işten geçmeden yazabilirmi lütfen bir aylık bir kurs sonrasında gemilerde iş imkanı sunduklarını söylüyorlar ama bu kurs yaklasık 2 bin gibi bir ücret tutmakta yani insan şüphe kapıyor bu şekilde oluncada bilgisi olanlar lütfen buraya yada kantarmermer@gmail.com adresinden bildiklerini yazabilirlerise çok ama çok teşekkür edicem …

  8. Nurettin arkadaşa katılıyorum matafora denizcilik hakkında iyi yada kötü bişey biliyorlarsa blogda paylaşabilirlermi şirket bugün beni aradı ve 29 haziran son kayıt günü gibi bişeyler söyledi ve 2000 tl gibi bi ücreti oldugunu istanbul dışına pansiyon yardımında bulunabileceklerinden bahsetti ve 1500 ila 2500 arası bi maaşla başlayacagımı söyledi neler söyleyebilirsiniz

  9. Arkadaşlar matafora denizcilik kursu idda ediyor biz iş buluyoruz diye fiyat yuksek insan güvenemiyor böyle bir duyum alan duyan varmı

    • emekli aşçı başı belgelerimi yeniledim eksiksiz yabancı bayrak uzak yol iş arıyorum şeref bayrak gsm 05356208569.gölcük-kocaeli

  10. Men 11ildirki azeri denizinde calisiram.sizde calismak isteyirem.yardim ederseniz sevinerem.onceden tesekkurler.tel numaram +994 0557950030 +9940555731779

  11. merhaba yağcıyım tüm evraklarım hazır bana dönmenızi bekliyorum teşekür ederim 05387782229

  12. Bayraktar Denizciliğe sakın gitmeyin ben usta gemici olarak eski bir gemisine gittim firmada maaşlar 2-3 ayda bir yatar ilk maasinizi almazsiniz hep gecistirip dururlar şirkete gittiğinizde ise türlü türlü martaval okurlar piyasada ne kadar vasıfsız kırık insan varsa onları gemiye toplarlar ve personeline hiç ama hiç önem vermezler siz siz olun bu firmaya sakın yolunuz düsmesin

  13. gemici kagıtlı aşçıyım acıl kuruyuk konteyner gemılerınde ascılık ısı arıyorum 0545 963 56 63

  14. ben yagcıym tur yolda calıstım 3 ay kadar evraklarım tam iş arıyorum pasaportum da var 0532 168 34 11

  15. selam yeterlılık belgem gemıcı petrol ve tanker sertıfıkam olmak uzere bırcok evraklarım tamamdır ıs arıyorum bılıgnıze numaram 05342240161

  16. 3000KW MAKİME ZABİTİYİM İŞ ARIYORUM 0542 602 81 87

  17. arkadaşların çoğu matafora hakkında bilgi almak istediklerini söylemişler fakat kimse yardımcı olmamış ben de o firma hakkında araştırma yapıyorum ama hiç bir şey bulamadım.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logo

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter picture

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook photo

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ photo

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s